Зал Іродіани в Hogwarts Legacy: як вирішити усі головоломки
Зал Іродіани у Hogwarts Legacy – необов’язкове завдання, пов’язане з розгадуванням головоломок. Винагородою може стати повний комплект зовнішнього вигляду цієї видатної чарівниці та три випадкові предмети екіпірування.\

Як почати квест «Зал Іродіани»
Пригода починається після розмови із Софронією Франклін. Дівчинка знаходиться в астрономічному крилі замку, неподалік класу заклинань. Поговоріть з нею, щоб дізнатися більше про Іродіана – найбільшу вправницю чарів, що відкидають. Колись у минулому вона практикувала ці чари в якомусь потайному залі Хогвартсу, який вам тепер і доведеться розшукати.

Примітка: для початку випробувань Іродіани вам знадобляться заклинання «Акціо» та «Депульсо» (отримати останні можна, виконавши квест «Завдання професора Шарпа 1»).
Міс Франклін дасть перше наведення для початку пошуків, так що можна відразу вирушити в Зал Іродіани, розташований на нижньому ярусі Башти захисту від Темних мистецтв.
Знайдіть вхід до Залу Іродіани
Біжіть сходами, розташованими навпроти місця, де щойно почалося завдання. Потрібно спуститися на два поверхи і повернути ліворуч, у коридор, що веде до зали зі скелетом носорога. Біля цього експонату є ще одні сходи, які необхідно подолати, після чого потрібне місце виявиться праворуч від вас. Щоб не заблукати, радимо використовувати маркер напряму на міні-карті.
Також можна скористатися точкою з летючим полум’ям «Вежа захисту від темних мистецтв», це значно скоротить ваш шлях. Коли дістанетеся до місця призначення, використовуйте на орнаменті чари «Депульсо», про які йшлося під час взяття квесту. Відкриється потайний хід, за яким і розпочнеться випробування.

Перший зал схованки Іродіани
Тут можете взаємодіяти з об’єктами за допомогою «Акціо» та «Депульсо». Чари спрацьовують на ту грань куба, на яку спрямовані – це можна і потрібно використовувати для пострілів з гострих кутів.
Пропонуємо спочатку обійти подвійний блок і штовхнути його у бік входу за допомогою «Депульсо», і забрати із скрині у верхній ніші випадковий лут звичайної якості. Після цього відправте куби в протилежний бік тим же заклинанням, а потім пройдіть золоту арку нагорі. У контейнері на вас чекатиме Накидка Іродіани.

Друга зала схованки Іродіани
Розглянемо варіант із побудовою сходів для отримання за один раз і звичайної скрині, і завершення другого випробування. До речі, якщо ви заплуталися у переміщенні кубів, можна запустітити будь-яким заклинанням в кулю, що світиться на п’єдесталі – блоки та їх позиції будуть скинуті на початкові.
Почніть із одиночного кубика на другому ярусі.
Тепер потрібно доповнити конструкцію основою із здвоєних кубів «на першому поверсі».
Коли сходи будуть готові, не поспішайте рухатися вперед, а спершу притягніть її з центру кімнати до входу і видертися нагору, до скрині з випадковою здобиччю.
Залишилося перемістити імпровізовані сходинки назад до золотої арки в дальній частині кімнати, знову піднятися нагору і пройти в наступне приміщення. Заберіть із скрині Костюм Іродіани, після цього відкриється наступний тренувальний зал.

Третя зала схованки Іродіани
Для останньої головоломки встаньте біля стіни з правого боку кімнати та виконайте Accio на кубиках. Потім використовуйте Depulso, щоб проштовхнути їх вперед.
Після цього стрибніть на куби в лівій частині кімнати та використовуйте Accio, щоб подолати розрив, щоб ви могли перейти.
Вам доведеться вдарити по плаваючому кубу, коли ви перетнете його, щоб скинути головоломку.

Тепер, коли його скинуто, використовуйте Accio, щоб виштовхнути його, а потім знову Accio. Це дозволить вам перейти до останньої скрині.
Всередині скрині ви знайдете її шапку.
Як завершити завдання: що вибрати у діалозі із Софронією
Дівчинка чекає там, де відбулася ваша перша розмова у цьому завданні. Ви можете повернутися тим самим шляхом, яким дісталися схованки Іродіани або скористатися найближчою точкою телепортації, щоб якнайшвидше опинитися біля класу заклинань.
У діалозі з Софронією ви зможете вибрати з кількох варіантів: показати їй знайдені реліквії, зробити це за окрему плату, або зовсім відмовитися розкривати подробиці пригоди. Даний вибір не вплине на проходження гри і відносини між персонажами, це лише можливість відігравати свого героя кращим для вас чином.
Після розмови завдання буде завершено. Підсумуємо нагороди за проходження:
180 одиниць досвіду;
3 випадкові предмети з опціональних скриньок (якщо ви їх зібрали);
Комплект зовнішнього виду Іродіани.