Як вирішити головоломку на двері з цифрами та символами в Hogwarts Legacy (Arithmancy Door Puzzles)?
Hogwarts Legacy сповнена таємниць і загадок, але серед них двері-головоломки з тваринами, розкидані навколо школи чарівників, справді ламають голову. Як саме працюють головоломки? Що означають символи? І як дістатися до багатства, що ховається за цими зачиненими дверима?
Отримайте сторінку навчального посібника з арифмантики

Перенесіться до класу ворожіння через Полум’я швидкого переміщення у бібліотечній частині Гоґвортсу. Поверніть ліворуч у кімнату з дерев’яними кроквами та йдіть стежкою, поки не зможете повернути праворуч. Ідіть стежкою, доки не знайдете одну з головоломок із тваринами.
У скрині навпроти дверей є пергамент, який можна взяти під назвою «Сторінка посібника з арифмантики». В описі написано: «Сторінка, вирвана з навчального посібника з арифмантики, містить список чисел, присвоєних різним магічним звірам».
Відкрийте документ, і ви побачите, що кожному звіру чи тварині присвоєно певний номер, як показано нижче. Зауважте, що деяких звірів нелегко описати, тож будьте з нами, читаючи назви, дані кожному.

Сова – 0
Єдиноріг – 1
Рогатий звір -2
Триголовий змій – 3
Друга сова – 4
Чотирилапий звір – 5
Саламандра – 6
Щупальцеподібний звір – 7
Павук – 8
Багатоголовий Змій – 9
Як розблокувати двері з головоломкою тварин у Hogwarts Legacy
Кожні двері головоломки про тварин мають трикутні діаграми (зазвичай дві) із кількома символами ударів, цифрами та знаками питання. Головне – скласти три символи на кінцях трикутника, щоб отримати число в середині. Давайте розглянемо приклад із використанням верхнього трикутника на зображенні нижче.

Ми прагнемо отримати загалом 9, як представлено 9 у центрі трикутника. Ми знаємо, що з числа 2 ліворуч є 2. Використовуючи пергамент з арифмантики, ми знаємо, що число Триголового Змія дорівнює 3. Отже, 2+3 = 5. Нам потрібен символ, що відповідає числу 4, щоб отримати 2+3+4 = 9, тобто друга сова, відповідно до пергаменту.
Біля кожної головоломки ви знайдете циферблати, за допомогою яких можна змінити символ. Тут ми використаємо той, що ліворуч від дверей, і звернемо його до Другої Сови.
Тепер давайте розгадаємо другий трикутник на дверях головоломки про тварин. Нам потрібно всього 4, і ми вже маємо 0 і 1 на двох кінцях трикутника, тобто нам потрібен символ для 3 – триголовий змій. Відповідно змініть циферблат праворуч. Поверніться до дверей, і тепер ви зможете їх відкрити. Усередині ви зазвичай знайдете колекційну скриню та іншу здобич.